For non Dutch readers, use the translation app on the right hand side for my old Dutch blogs

Hi there,

Thank you for visiting my blog. Via this digital medium I'm trying to give you a glimpse of my effort to travel the world. On the right hand side there's an overview of where I've been whilst blogging. Hopefully I'll succeed in making you jealous enough to follow me in my footsteps to the places I've blogged about, but also to places I haven't seen yet. Enjoy!

Sven

Huayna Potosi: check!!

Na 3 dagen en de laatste 5 zeer zware uren heb ik de top van Huayna Potosi bereikt. Wat een tocht en wat een schitterend uitzicht! Of ik het volgende week nog een keer zou doen, waarschijnlijk niet, maar het was iets wat ik een keer moest doen: 6km+ beklimmen. Binnenkort het hele verhaal. Ik ga nu namelijk lekker mijn bed in. Slapen! De fotos zijn al te zien op mijn Picasa webalbum. Een sneak preview:

Een van de vele pauzes 

De top op 6088 meter

No comments:

Post a Comment