For non Dutch readers, use the translation app on the right hand side for my old Dutch blogs

Hi there,

Thank you for visiting my blog. Via this digital medium I'm trying to give you a glimpse of my effort to travel the world. On the right hand side there's an overview of where I've been whilst blogging. Hopefully I'll succeed in making you jealous enough to follow me in my footsteps to the places I've blogged about, but also to places I haven't seen yet. Enjoy!

Sven

Update

Mijn laatste update was 2 weken geleden en ging over Torres del Paine in Patagonia. Op dit moment zit ik in Potosi in Bolivia. Dit is een van de hoogste steden van de wereld (4090 meter, wat hoger dan La Paz is!) en na 3 dagen ben ik nog steeds snel buiten adem. Morgen vertrek ik naar Sucre, de hoofdstad van Bolivia. Vervolgens ga ik naar La Paz en La Paz wordt mijn basis voor een jungletocht in Rurrenabaque (Boliviaanse Amazone) en een trektocht naar Huayna Potosi (een bergtop met een hoogte van 6088 meter!). Binnenkort meer over Potosi, Sucre en La Paz, want hoe ben ik in Bolivia gekomen?

No comments:

Post a Comment